Template errors

  • Template public:CMTV_Badges_featured_badges_macros: [E_USER_WARNING] Cannot call method getFeaturedBadges on a non-object (NULL) (src/XF/Template/Templater.php:1180)
  • Template public:CMTV_Badges_featured_badges_macros: [E_USER_WARNING] Cannot call method getFeaturedBadges on a non-object (NULL) (src/XF/Template/Templater.php:1180)
  • Template public:CMTV_Badges_featured_badges_macros: [E_USER_WARNING] Cannot call method getFeaturedBadges on a non-object (NULL) (src/XF/Template/Templater.php:1180)
  • Template public:CMTV_Badges_featured_badges_macros: [E_USER_WARNING] Cannot call method getFeaturedBadges on a non-object (NULL) (src/XF/Template/Templater.php:1180)

Öneri Eski Tasarımlar Daha İyiydi

  • Konuyu başlatan deleteduser
  • Başlangıç tarihi

Aventia

Aventia | Yasin
Yönetici
Moderator
aventia
Katılım
11 Kas 2021
Mesajlar
3,698
Tepkime puanı
1,050
Şehir
Samsun
Alıştıktan sonra gözüne güzel geleceğini düşünüyorum.
 

Leáo

smmrocket.net
leao
Katılım
24 Tem 2021
Mesajlar
496
Tepkime puanı
272
Şehir
İstanbul
Güzellik göreceli bir kavramdır, zamanla alışacağınızı umuyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: burakuss ve kedy

Aventia

Aventia | Yasin
Yönetici
Moderator
aventia
Katılım
11 Kas 2021
Mesajlar
3,698
Tepkime puanı
1,050
Şehir
Samsun
Dünden beri alışmaya çalışıyorum...

2 kişi de bana katıldığına göre, gerçekten eski tasarımlar daha iyiymiş
Tasarımlar herkes için aynı anda değişti, onların da alışması için bir süre geçmesi gerekiyor. Sen eğer ki altın üyeliğin parıltısından dolayı bu şekilde düşünüyorsan maalesef o kaldırıldı, artık platin ve kurumsal üyelikte bulunuyor.
 
Konu Sahibi

deleteduser

Tasarımlar herkes için aynı anda geldi, onların da alışması için bir süre geçmesi gerekiyor. Sen eğer ki altın üyeliğin parıltısından bahsediyorsan maalesef o kaldırıldı, artık platin üyelikte bulunuyor.
Parıltının kalktığını sen söyleyince fark ettim desem AJLVPIWGUGSAĞK Yarın Platin alacaktım zaten, iyi oldu

Aslında olay parıltı değil, renkler. Çok soluk olmuş ve yetkililerin yeni renkleri tam yetkili rengi gibi durmuyor [Bana Göre]

Artı olarak eski profil kartları da daha güzeldi


Screenshot_20221010_081015.jpg


Neyse artık, alışmaya çalışmaktan başka seçenek yok
 
Moderatör tarafından düzenlendi:

Aventia

Aventia | Yasin
Yönetici
Moderator
aventia
Katılım
11 Kas 2021
Mesajlar
3,698
Tepkime puanı
1,050
Şehir
Samsun
Parıltının kalktığını sen söyleyince fark ettim desem AJLVPIWGUGSAĞK Yarın Platin alacaktım zaten, iyi oldu

Aslında olay parıltı değil, renkler. Çok soluk olmuş ve yetkililerin yeni renkleri tam yetkili rengi gibi durmuyor [Bana Göre]

Artı olarak eski profil kartları da daha güzeldi


Ekli dosyayı görüntüle 5945

Neyse artık, alışmaya çalışmaktan başka seçenek yok
İlk başta parıltıdan dolayı söylüyorsun sanmıştım 😄. Yalnızca bu değişimde değil, bütün renk değişimlerinde birçok kişi eski hali daha güzel diyor fakat alıştıkça güzele döndüğünün farkına varıyorlar.
 
100#9080
Katılım
24 Tem 2021
Mesajlar
65
Tepkime puanı
15
Şehir
Yurtdışı
Neredeyse ayda yılda bir foruma girdiğim için doğrusu çok da fark etmiyor 🙂
 
Calpim#0008
Katılım
4 Mar 2022
Mesajlar
1,720
Tepkime puanı
452
Şehir
Yurtdışı
Yazı fontu güncellenebilir.
 

Konuyu 0 kişi okuyor. (0 kayıtlı üye ve 0 ziyaretçi)

  • Bilgi